GYIK
Szállítási feltételek
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
Webshopunkban minden termék alatt megtalálható a termékek várható szállítási időpontja. Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási időre vonatkozó adatok csak becslések. Megrendelését abban az pillanatban kezdjük el feldolgozni, amikor utalása megérkezik számlánkra, így a dátum változhat.
Ha a termék elérhető raktárunkban, akkor általában 7-14 munkanapon belül házhoz tudjuk szállítani. Előfordulhat, hogy néhány termék nem elérhető a központi raktárban, így azokat más európai raktárból szállítjuk ki, mely körülbelül 4 extra napot vesz igénybe.
Amint a termék kiküldésre kerül, e-mail formájában értesítjük. Ebben az e-mailben megtalálhatja a termék pontos hollétéről szolgáló adatokat. Ettől a pillanattól kezdve önállóan ellenőrizheti a megrendelés állapotát. Felhívjuk figyelmét, hogy a nyomon követés csak akkor válik aktívvá, amikor az áru megérkezik a szállító fő raktárába. Amennyiben a nyomon követési információ nem elérhető az Ön számára, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen, hogy tájékoztatást kapjon a megrendeléséről.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A szállítás ingyenes (30 kg-nál nagyobb termékeket járdaszegélyig szállítunk) az ország egész területén. További információért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Milyen egyéb szállítási szolgáltatások érhetőek el?
Milyen egyéb szállítási szolgáltatások érhetőek el?
A 30 kg-ig terjedő kis tételeket ingyenesen házhoz szállítjuk.
A 30 kg-nál nagyobb csomagok esetében extra felár ellenében házba szállítást is vállalunk. A választott szobának normál lépcsőn vagy lifttel megközelíthetőnek kell lennie. Budapesten és agglomerációjában összeszerelési szolgáltatást is választhat. Felhívjuk figyelmét, hogy az összeszerelés nem tartalmazza az elektromos készülékek beépítését és beüzemelését, a vízbekötést, egy termék falra vagy mennyeztre való felszerelését. Ezt a szolgáltatást nem lehet utólag, a rendelés leadása után, kiválasztani. Különböző szolgáltatásaink költségei megtekinthetők a termékoldalon vagy a pénztárnál. Előfordulhat, hogy egyes szolgáltatás bizonyos helyeken nem elérhető. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen, hogy ellenőrizze, elérhető-e a kívánt szolgáltatás az Ön címén.
Lakásba történik a szállítás?
Lakásba történik a szállítás?
A 30 kg-ig terjedő kis tételeket ingyenesen házhoz szállítjuk.
A 30 kg-nál nagyobb csomagok esetében extra felár ellenében házba szállítást is vállalunk. A választott szobának normál lépcsőn vagy lifttel megközelíthetőnek kell lennie. Ezeket a szolgáltatásokat nem lehet utólag, a rendelés leadása után, kiválasztani. Ezt a szolgáltatást nem lehet utólag, a rendelés leadása után, kiválasztani. Előfordulhat, hogy egyes szolgáltatásaink bizonyos helyeken nem elérhetők. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen, hogy ellenőrizze, elérhető-e a kívánt szolgáltatás az Ön címén.
A kézbesítő elviszi a csomagolást?
A kézbesítő elviszi a csomagolást?
Standard szállítás esetén a kézbesítő nem viszi el a csomagolást. Összeszerelés esetén a sofőr elviheti a csomagolást.
Bútorok összeszereltetésére van lehetőség?
Bútorok összeszereltetésére van lehetőség?
Igen, ez a szolgáltatás budapesti és agglomerációjához tartozó cím esetén igényelhető felár ellenében. Jelenleg azon dolgozunk, hogy ez a szolgáltatás az egész országban elérhető legyen. Felhívjuk figyelmét, hogy az összeszerelés nem tartalmazza az elektromos készülékek beépítését és beüzemelését, a vízbekötést, egy termék falra vagy mennyeztre való felszerelését. Ezt a szolgáltatást nem lehet utólag, a rendelés leadása után, kiválasztani.
Különböző szolgáltatásaink költségei megtekinthetők a termékoldalon vagy a pénztárnál. Előfordulhat, hogy egyes szolgáltatásaink bizonyos helyeken nem elérhetők. Kérjük, válassza ki ezt az opciót a pénztárnál vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kiegészítő szolgáltatás igényeivel kapcsolatban a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Expressz kézbesítésre van lehetőség?
Expressz kézbesítésre van lehetőség?
Igen, felár ellenében kiválaszthatja az "Expressz kiszállítás" szolgáltatást. Ez azt jelenti, hogy a terméket a vásárlástól és a fizetéstől számított körülbelül 6 munkanapon belül kézbesítjük. Ezt a szolgáltatást nem lehet utólag, a rendelés leadása után, kiválasztani.
Különböző szolgáltatásaink költségei megtekinthetők a termékoldalon vagy a pénztárnál. Előfordulhat, hogy egyes szolgáltatásaink bizonyos helyeken nem elérhetők. Kérjük, válassza ki ezt az opciót a pénztárnál vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Más országokba is szállítanak?
Más országokba is szállítanak?
Üzletünk jelenleg a legtöbb európai országban van jelen. Ha szeretné, hogy termékeit egy adott országba szállítsák, kérjük, rendeljen az adott ország Beliani webshopjából.
Ha meg szeretné tekinteni az összes országot, ahová szállítunk, látogasson el ide: Országaink.
Lehetséges-e egy konkrét szállítási időt/napot megadni?
Lehetséges-e egy konkrét szállítási időt/napot megadni?
Megrendeléskor díjmentesen kiválaszthat egy későbbi szállítási időt. Ez azt jelenti, hogy nem kapja meg a termékeit a megadott dátum előtt, azonban nem tudunk konkrét szállítási időt megadni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kiválasztott időpont csak becslés.
Több termék rendelése esetén minden terméket egyszerre szállítanak ki?
Több termék rendelése esetén minden terméket egyszerre szállítanak ki?
A rendelkezésre állás függvényében megrendelését több szállítmányra is fel lehet osztani. Kérjük, ellenőrizze a "Rendelési információk" e-mailt, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az összes tétel egyszerre lett-e elküldve.
Ha minden elemet elküldtek, ellenőrizheti a nyomonkövetés részleteit - a követési szám megtalálható ugyanebben az e-mailben. Felhívjuk figyelmét, hogy a nyomon követés csak akkor válik aktívvá, amikor az áru megérkezik a szállító fő raktárába. Amennyiben a nyomon követési információ nem elérhető az Ön számára, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Rendelésem & felhasználói fiókom
Hogyan adhatok le rendelést?
Hogyan adhatok le rendelést?
Öt módon adhatja le megrendelését nálunk: közvetlenül a beliani.hu oldalon, live chat-en, email-ben, telefonon, vagy Facebook chaten keresztül.
1. Online vásárláshoz kattintson a következő linkre: www.beliani.hu Tegye az összes kiválasztott terméket a kosarába. A kiválasztott termékek megtekintéséhez kattintson az előugró ablakban vagy az oldal jobb felső sarkában látható kosár opcióra. A vásárlás befejezéséhez lépjen a pénztárhoz. Jelentkezzen be a következő lehetőségekkel:
- saját belianis felhasználónevével
- Google fiókjával
- Facebook fiókjával
- PayPal fiókjával
Ha Ön új felhasználó, akkor létrehozhat egy fiókot vagy vásárolhat vendégként. Ezután meg kell adnia számlázási és szállítási címét. Telefonszáma is szükséges ahhoz, hogy ügyfélszolgálatunk vagy fuvarozóink kapcsolatba léphessenek Önnel, ha szükséges. A következő lépésben meg kell adnia a fizetési módot (az elérhető lehetőségekről további információt itt talál), és a szállítási részleteket (további részletekért kattintson ide). Kérjük, erősítse meg, hogy elfogadja Általános Szerződési Feltételeinket és adja meg azt is, hogy szeretné-e megkapni különleges ajánlatainkat hírlevél formájában, ezután leadhatja megrendelését.
2. Egy másik lehetőség a live chat-en leadott rendelés. Kérjük, állítsa össze a megvásárolni kívánt termékek listáját, a számlázási és szállítási címét. Ügyfélszolgálati csapatunk végigvezeti Önt a folyamat többi részén.
3. Írhat nekünk a [email protected] email címre is. Kérjük ebben az esetben, sorolja fel a megvásárolni kívánt termékeket, a számlázási és szállítási címét (kérjük, adja meg telefonszámát, hogy ügyfélszolgálatunk vagy fuvarozónk kapcsolatba léphessen Önnel, ha szükséges.)
4. A +36 1 211 4034 telefonszámon is adhat le rendelést. Kérjük, állítsa össze a megvásárolni kívánt termékek listáját, a számlázási és szállítási címét. Ügyfélszolgálati csapatunk végigvezeti Önt a folyamat többi részén.
5. Végül, a https://www.facebook.com/belianimagyarorszag/ oldalon is lehetséges a rendelés. Az üzenet küldési funkció segítségével küldje el nekünk megrendelésének adatait. Kérjük, állítsa össze a megvásárolni kívánt termékek listáját, számlázási és szállítási címét, telefonszámt és email címét. Ügyfélszolgálati csapatunk végigvezeti Önt a folyamat többi részén.
Hol találom meg a rendelésem adatait?
Hol találom meg a rendelésem adatait?
A korábbi és folyamatban lévő rendelésekről minden információt megtalál a Rendeléseim menüpontban. Itt a „Számlázási- és szállítási adatok” állapotnál a „Mutass többet” gombra kattintva minden információt megtalál a rendeléseiről és a számláiról. A letölthető számlát a számlázási és szállítási címe mellett találja.
Mennyi idő a kiszállítás?
Mennyi idő a kiszállítás?
Webshopunkban minden termék alatt megtalálható a termékek elérhetősége. Amint leadja a rendelését, a visszaigazoló e-mailben a szállításra vonatkozó információk is megtalálhatóak. Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási időre vonatkozó adatok csak becslések.
Megrendelését abban az pillanatban kezdjük el feldolgozni, amikor utalása megérkezik számlánkra, így a dátum változhat. Ha a termék elérhető raktárunkban, akkor általában 7-14 munkanapokon belül házhoz tudjuk szállítani. Előfordulhat, hogy néhány termék nem elérhető a központi raktárban, így azokat más európai raktárból szállítjuk ki, mely körülbelül 4 extra napot vesz igénybe.
Amint a termék kiküldésre kerül, e-mail formájában értesítjük. Ebben az e-mailben megtalálhatja a termék pontos hollétéről szolgáló adatokat. Ettől a pillanattól kezdve maga ellenőrizheti a megrendelés állapotát. Amennyiben a nyomon követési információ nem elérhető az Ön számára, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen, hogy tájékoztatást kapjon a megrendeléséről.
Hogyan tudom módosítani a rendelésem?
Hogyan tudom módosítani a rendelésem?
Ha módosítani szeretné rendelését a kiszállítás előtt, kérjük, látogasson el ide és kattintson a "Mutass többet" gombra a megfelelő rendelési szám mellett. Ott kattintson az "Itt tudja megváltoztatni a szállítási címet" gombra, és hajtsa végre a módosításokat. Megerősítő e-mailt küldünk a módosításokról. Ha ez a lehetőség nem áll rendelkezésére, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Hogyan mondhatom le a rendelésemet?
Hogyan mondhatom le a rendelésemet?
Amennyiben szeretné törölni rendelését, azt a kiszállítás előtt teheti meg a felhasználói fiókjában is a "Rendeléseim" fülre kattintva. Ez az oldal csak a bejelentkezett ügyfelek számára érhető el. A megrendelés kiválasztása után válassza ki az oldal alján a "Megrendelés törlése" opciót. Válassza ki a rendelés törlésének okát. A megrendelés törlését e-mailben erősítjük meg, a vételár visszatérítésének időpontjára vonatkozó információkkal együtt.
Ha ez a lehetőség nem áll rendelkezésére, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Hogyan tudom nyomon követni a rendelésemet?
Hogyan tudom nyomon követni a rendelésemet?
Amint megrendelését elküldjük, értesítjük emailen keresztül a követési adatokkal együtt. Ettől a pillanattól kezdve Ön maga ellenőrizheti a megrendelés állapotát. Felhívjuk figyelmét, hogy a nyomon követés csak akkor válik aktívvá, amikor az áru megérkezik a szállító fő raktárába. Amennyiben a nyomon követési információ nem elérhető az Ön számára, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen, hogy tájékoztatást kapjon a megrendeléséről.
A korábbi és a folyamatban lévő megrendelésekről az összes információt megtalálhatja saját felhasználó fiókjában.
Miért nem kaptam még meg a rendelésemet?
Miért nem kaptam még meg a rendelésemet?
Webshopunkban minden termék alatt megtalálható a termékek elérhetősége. Amint leadja a rendelését, a visszaigazoló e-mailben a szállításra vonatkozó információk is megtalálhatóak. Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási időre vonatkozó adatok csak becslések. Megrendelését abban az pillanatban kezdjük el feldolgozni, amikor utalása megérkezik számlánkra, így a dátum változhat.
Ha a termék elérhető raktárunkban, akkor általában 7-14 munkanapokonn belül házhoz tudjuk szállítani. Előfordulhat, hogy néhány termék nem elérhető a központi raktárban, így azokat más európai raktárból szállítjuk ki, mely körülbelül 4 extra napot vesz igénybe.
Amint a termék kiküldésre kerül, e-mail formájában értesítjük. Amennyiben a nyomon követési információ nem elérhető az Ön számára, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen, hogy tájékoztatást kapjon a megrendeléséről.
Hogyan változtathatom meg a fiókom adatait?
Hogyan változtathatom meg a fiókom adatait?
Itt frissítheti e-mail címét, szállítási adatait és jelszavát: Személyes adataim vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal a következő elérhetőségen: +36 1 211 4034 vagy [email protected].
Hol találom meg az adatvédelmi irányelvekre mutató információkat?
Hol találom meg az adatvédelmi irányelvekre mutató információkat?
Ha többet szeretne megtudni adatvédelmi irányelveinkről, látogasson el ide: Adatvédelmi irányelvek.
Milyen feltételek vonatkoznak rám?
Milyen feltételek vonatkoznak rám?
A teljes szerződési feltételeket itt találja: Általános Szerződési Feltételek.
Hogyan törölhetem a felhasználói fiókomat?
Hogyan törölhetem a felhasználói fiókomat?
Ha törölni szeretné ügyfélfiókját, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Felhívjuk figyelmét, hogy fiókját csak akkor törölhetjük ha: minden rendelés lezárult, nincs kézbesítés folyamatban, nincs fizetés folyamatban. Ezen problémák bármelyikének megoldásához lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Fizetés & promóciók
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
Számos biztonságos fizetési opció közül választhat:
- Előre fizetés banki átutalással
- Hitel- / betéti kártyával
- Utánvét
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
- Klarna
Ha többet szeretne megtudni fizetési lehetőségeinkről, látogasson el ide: Fizetési opciók.
Van lehetőség utánvételre?
Van lehetőség utánvételre?
Igen, 499 999 forintot nem meghaladó értékű rendelés esetén. A megrendelt termékekért a futárnál kell fizetni. A megrendelését készpénzzel vagy kártyával is kifizetheti.
Az utánvételes fizetést a Fizetési Opciók menüpont alatt tudja kiválasztani a pénztárnál. A megrendeléshez hozzáadódik a fuvarozó szolgáltatási díja. A költség a pénztárnál megtekinthető, és a rendelés értékétől függ.
Hogyan használhatom a kuponkódokat?
Hogyan használhatom a kuponkódokat?
Tegye a termék/termékeket a kosarába. Miután belehelyezte a kívánt terméket/termékeket a kosárba, lépjen tovább a pénztárhoz, és a fizetési folyamat harmadik lépésében adja meg az utalvány kódját. Kattintson az "Utalvány használata" gombra, és a kedvezmény másodpercek alatt automatikusan látható lesz.
Ha elfelejtette megadni az utalvány kódját, és már leadta a rendelését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Hogyan használhatom a "Fizess 3 részletben" fizetési lehetőséget?
Hogyan használhatom a "Fizess 3 részletben" fizetési lehetőséget?
További információért látogasson el a következő oldalra vagy látogasson el a Klarna oldalára.
Hogyan változtathatom meg a fizetési módot?
Hogyan változtathatom meg a fizetési módot?
Ha meg szeretné változtatni a fizetés módját, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen. Csapatunk elvégzi a szükséges módosításokat a megrendelésben. A folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, készítse elő és adja meg rendelésének számát.
Miért nem sikerült a fizetésem?
Miért nem sikerült a fizetésem?
Ha a fizetés nem teljesült, kérjük, ellenőrizze, hogy:
- nincs technikai probléma a használni kívánt fizetési szolgáltatónál
- elegendő egyenleggel rendelkezik a vásárláshoz
- személyes adatai (név, számlázási cím, ország) megegyeznek-e a kártyáján szereplő adatokkal
- a helyes CVC kódot adta meg
- a kártyája nem járt-e le
- nem használ névtelen proxyt az internet eléréséhez
Ha a fizetést nem tudja végrehajtani, vegye fel a kapcsolatot bankjával, és tájékozódjon a fizetés elutasításáról.
Hogyan iratkozhatok fel a Beliani hírleveleire?
Hogyan iratkozhatok fel a Beliani hírleveleire?
Ahhoz, hogy megkapja a legfrissebb ajánlatainkat, kedvezményeinket és inspirációkat, feliratkozhat hírlevelünkre a következő módon: ha lefelé görget a főoldalunk aljáig, ott kitölti e-mail címét és rákattint a "Feliratkozás" gombra. Ugyanezt megteheti a Hírlevélre való feliratkozás oldalunkon. A tőlünk kapott e-mailben a "Megerősítés" gombra kattintva kell megerősítenie feliratkozását.
Termékek & raktárkészlet
Testreszabhatom a honlapon található termékeket?
Testreszabhatom a honlapon található termékeket?
Sajnos nem tudjuk megváltoztatni a termékeink egyetlen elemét sem. Termékeink többsége azonban többféle színben és/vagy változatban kapható.
Milyen garanciális feltételeket kínálnak?
Milyen garanciális feltételeket kínálnak?
Az alap jótállási időszak 24 hónap. A megrendelés leadásakor lehetőséget biztosítunk további 36 hónapos kiterjesztett garancia kérésére. Ez a szolgáltatás megóvja Önt a kiszámíthatatlan javítási költségektől. Abban az esetben, ha a garancia ideje alatt anyag- vagy gyártási hiba lép fel, igyekszünk a lehető legjobb megoldást találni problémájára.
A garancia nem vonatkozik az anyag természetes elhasználódására és a termék helytelen használatából eredő károkra.
További részletekért látogasson el Garancia oldalunkra.
Hol tekinthetem meg a termékeket?
Hol tekinthetem meg a termékeket?
Annak érdekében, hogy vásárlóinknak a legversenyképesebb árakat kínálhassuk, úgy döntöttünk, hogy vállalkozásunkat szigorúan online keretek között működtetjük. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy elkerüljük a drága bemutatótermek fenntartásának költségeit, és a termékeket ilyen vonzó áron kínálhassuk.
Hogyan kérhetem az 5 éves garanciát?
Hogyan kérhetem az 5 éves garanciát?
Válassza ki a kívánt terméket, és tegye a kosárba. Az 5 éves garancia megvásárlásához a vásárlási folyamat utolsó lépésében válassza a Kiterjesztett garancia + 36 hónap opciót. Ez a szolgáltatás megóvja Önt a kiszámíthatatlan javítási költségektől. Abban az esetben, ha a garancia ideje alatt anyag- vagy gyártási hiba lép fel, igyekszünk a lehető legjobb megoldást találni problémájára.
A garancia nem vonatkozik az anyag természetes elhasználódására és a termék helytelen használatából eredő károkra.
Az alap jótállási időszak 24 hónap.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy elérhető-e a választott termék?
Hogyan ellenőrizhetem, hogy elérhető-e a választott termék?
Ha meg szeretne győződni arról, hogy terméke jelenleg raktáron van-e, kérjük, ellenőrizze az egyes termékoldalakon található "elérhetőség" részt. A megrendelés leadásakor visszaigazoló e-mailt is kap a rendeléséről, amiben látható a várható elérhetőség dátuma.
A termékeiket kereskedelmi célokból is lehet használni?
A termékeiket kereskedelmi célokból is lehet használni?
Arra törekszünk, hogy a legjobb minőségű bútorokat kínáljuk, azonban kereskedelmi célokra nem ajánlott használni őket.
Visszaküldés & visszafizetés
Mekkora a visszaküldés költsége?
Mekkora a visszaküldés költsége?
A nem használt termékek visszaküldése Magyarországon a kézbesítéstől számított 14 napig ingyenes. Az ingyenes visszaküldés feltétele, hogy a termékeket eredeti csomagolásukban küldjék vissza. A visszaküldés költségei Vásárlót terhelik. A fürdőkádak, pezsgőfürdők és hidromasszázs kádak nem tartoznak az ingyenes visszaküldés körébe.
Kérjük, figyelmesen olvassa el az ingyenes visszaküldésre vonatkozó összes részletet Általános Szerződési Feltételeinkben.
Tényleg visszaküldhetem a bútorokat akár 365 napon belül is?
Tényleg visszaküldhetem a bútorokat akár 365 napon belül is?
Bizonyos kivételektől eltekintve valóban visszaküldheti megvásárolt termékeit 365 napon belül.
A megrendelt termékekre az átvétel utáni 14 napon belül ingyenes visszaküldést biztosítunk (a kivételek alább láthatók). A visszaszállítás során a teljes vételárat a fizetéskor használt módon utaljuk vissza. A 14 napos ingyenes visszaszállításból kivételként ki vannak zárva azok a rendelések, ahol az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésre, illetve a fürdőkádak, pezsgőfürdők, és hidromasszázs kádak, valamint az egyedi termékek. Üzleti ügyfeleink a visszaküldés költségeit is maguk viselik.
14 napon túl a Vásárló viseli a visszaszállítás költségeit. A visszautalandó összeget utalvány formájában bocsátjuk a vásárló rendelkezésére, amit 365 napon belül tud felhasználni a beliani.hu weboldalon. A 14 napon túli visszaküldésből ki vannak zárva a fürdőkádak, pezsgőfürdők, hidromasszázs kádak és egyedi termékek, valamint a használt és/vagy be- illetve összeszerelt termékek. Kérjük vegye figyelembe, hogy a visszaküldeni kívánt termékeket az eredeti csomagolásba megfelelő módon, biztonságosan vissza kell csomagolni.
Mi a teendő, ha rossz termék került kiszállításra?
Mi a teendő, ha rossz termék került kiszállításra?
A megrendelésével kapcsolatos problémát a felhasználói fiókjában jelentheti a "Rendeléseim" fülre kattintva. Ez az oldal csak a bejelentkezett ügyfelek számára érhető el. Miután kiválasztotta megrendelését, az oldal alján megtalálja a "Probléma jelentése" gombot. Válassza ki a tételeket és a reklamáció okát, írja le néhány szóban, és küldje el panaszát. Ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül jelentkezik további utasításokkal.
Alternatívaként felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.
Kérjük, adja meg a kapott dobozok cikkszámát (minden csomagolásra rá van nyomtatva). A legjobb, ha a beérkezett tárgyak és dobozok képeit is elküldi. Kérjük, őrizze meg az eredeti dobozokat is, amíg az ügy meg nem oldódik.
Mit tegyek, ha sérült termék került kiszállításra?
Mit tegyek, ha sérült termék került kiszállításra?
A megrendelésével kapcsolatos problémát a felhasználói fiókjában jelentheti a "Rendeléseim" fülre kattintva. Ez az oldal csak a bejelentkezett ügyfelek számára érhető el. Miután kiválasztotta megrendelését, az oldal alján megtalálja a "Probléma jelentése" gombot. Válassza ki a tételeket és a reklamáció okát, írja le néhány szóban, és küldje el panaszát. Ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül jelentkezik további utasításokkal.
Alternatívaként felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen. A folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, készítse elő és adja meg megrendelésének számát.
Kérjük, küldje el az aláírt szállítólevelet, amelyen bejelölte, hogy a termék sérült állapotban lett kiszállítva, a kapott dobozok cikkszámát (minden csomagolásra rá van nyomtatva). A legjobb, ha a beérkezett tárgyak és dobozok képeit is elküldi. Használja a termékhez kapott összeszerelési útmutatót (ha van) a sérült elem megnevezéséhez. Kérjük, őrizze meg az eredeti dobozokat is, amíg az ügy meg nem oldódik.
Mit tegyek, ha hiányos termék került kiszállításra?
Mit tegyek, ha hiányos termék került kiszállításra?
A megrendelésével kapcsolatos problémát a felhasználói fiókjában jelentheti a "Rendeléseim" fülre kattintva. Ez az oldal csak a bejelentkezett ügyfelek számára érhető el. Miután kiválasztotta megrendelését, az oldal alján megtalálja a "Probléma jelentése" gombot. Válassza ki a tételeket és a reklamáció okát, írja le néhány szóban, és küldje el panaszát. Ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül jelentkezik további utasításokkal.
Alternatívaként felveheti a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen. A folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, készítse elő és adja meg megrendelésének számát.
Ha az összes dobozt megkapta, de a termék egy darabja hiányzik, kérjük, használja a termékhez kapott összeszerelési útmutatót (ha van) a sérült elem megnevezéséhez. Kérjük, adja meg a kapott dobozok cikkszámát (minden csomagolásra rá van nyomtatva). A legjobb, ha a beérkezett tárgyak és dobozok képeit is elküldi. Kérjük, őrizze meg az eredeti dobozokat is, amíg az ügy meg nem oldódik.
Mit tegyek, ha nem a teljes rendelésem került kiszállításra?
Mit tegyek, ha nem a teljes rendelésem került kiszállításra?
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendelés a termékek elérhetőségétől függően több szállítmányra osztható. Kérjük, ellenőrizze a "Szállítási információk" e-mailt, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az összes tételt elküldték.
Ha minden elemet elküldtek, a megrendelésével kapcsolatos problémát a felhasználói fiókjában jelentheti a "Rendeléseim" fülre kattintva. Ez az oldal csak a bejelentkezett ügyfelek számára érhető el. Miután kiválasztotta megrendelését, az oldal alján megtalálja a "Probléma jelentése" gombot. Válassza ki a tételeket és a reklamáció okát, írja le néhány szóban, és küldje el panaszát. Ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül jelentkezik további utasításokkal.
Alternatívaként felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen. A folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, készítse elő és adja meg megrendelésének számát.
Ha minden kartondobozt megkapott, de a termékből egy darab hiányzik, akkor a termék kézikönyvében (ha van ilyen) keresse ki a szükséges elemet, és továbbítsa az információt ügyfélszolgálatunk felé.
Ha hiányzik egy teljes doboz, kérjük, adja meg a kapott dobozok cikkszámát (minden kartonra rá van nyomtatva). A legjobb, ha elküldi a kapott dobozok képeit is.
Mit tegyek, ha vissza akarom küldeni a rendelésemet?
Mit tegyek, ha vissza akarom küldeni a rendelésemet?
Egy termék visszaküldését a "Rendeléseim" menüpontban kezdeményezheti. Ez az oldal csak a bejelentkezett ügyfelek számára érhető el. Miután kiválasztotta megrendelését, az oldal alján megtalálja a "Probléma jelentése" gombot. Válassza ki a tételeket és a reklamáció okát, írja le néhány szóban, és küldje el panaszát. Ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül jelentkezik további utasításokkal.
Alternatívaként felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 211 4034 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen. A folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, készítse elő és adja meg megrendelésének számát.
További részletekért látogasson el a Visszaküldés feltételei oldalunkra.
Mennyi időbe telik a visszatérítés feldolgozása?
Mennyi időbe telik a visszatérítés feldolgozása?
Attól a pillanattól kezdve, hogy megkapta az ügyfélszolgálati munkatársunk visszaigazolását a visszatérítés jóváhagyásáról, ez nem tarthat tovább 3-7 napnál.