Garancia
Cégünk célja, hogy kiváló minőségű és exkluzív dizájnnal rendelkező bútorokat kínáljon verhetetlen árakon. Ragaszkodunk a magas minőségi előírásokhoz. Minden termékünk új és eredeti csomagolásában érkezik vásárlóinkhoz. Teljes kínáltunk 24 hónapos gyártói garanciával rendelkezik. Felár megfizetésével a garancia időtartama legfeljebb 5 évre meghosszabbítható. A garanciára vonatkozó feltételeink az ÁSZF-ben találhatóak, kérjük rendelés előtt azokat mindenképpen olvassa át!
Fogyasztói panaszok
Az eladó a fogyasztói panaszokat a [email protected] e-mail címen keresztül kezeli, amelyre minden panaszt el kell küldeni, kivéve, ha azt postai úton küldik vagy személyesen teszik meg. Bármilyen jogvita esetén a Polgári Törvénykönyv alkalmazandó. A vásárlóknak jogukban áll a fogyasztói jogviták rendezésére peren kívüli intézményeket is igénybe venni.
Minden új rendelés 2 éves garanciával rendelkezik, amelynek kezdete a szállítás dátuma. Bármilyen panasz esetén az áruhoz kapott számla szolgál garanciajegyként is egyben, ezért mindenképp őrizze azt meg. A vásárlónak a kézbesítéskor ellenőriznie kell az árut. A károk azonnali bejelentése és kezelése kulcsfontosságú, mivel a késedelem hatással lehet a garanciára, ami annak csökkentéséhez vagy megszűnéséhez vezethet, különösen akkor, ha a problémát korábban javítással meg lehetett volna oldani, de most cserére van szükség.
Minden új rendelés 24 hónapos garanciával rendelkezik a rejtett károkra vonatkozóan, kivéve, ha a vásárláskor nem választották az opcionális 5 éves meghosszabbított garanciát. Felhívjuk figyelmét, hogy a garancia meghosszabbítására a vásárlás után nincs lehetőség. A hibás termékek cseréje esetén a garancia a csere- vagy javított termék kézhezvételének napjától kezdődik újra. Abban az esetben, ha csak egy adott alkatrész került kicserélésre, a garancia kizárólag arra az adott alkatrészre vonatkozik. Biztos lehet benne, hogy beszállítóinkat aprólékosan választjuk ki és következetesen ellenőrizzük, így biztosítva az ár és a teljesítmény kielégítő egyensúlyát.
Amennyiben érvényes jótállási igény merül fel, megfelelően kezeljük az ügyet, választva a javítás, a csere vagy a pénzügyi kártérítés között a kár vagy az értékvesztés mértékétől függően. Jogosult arra, hogy a vonatkozó jótállási törvények és időszakok alapján korlátozás nélkül gyakorolja jogait. Ha a gyártó nem cseréli ki a teljes terméket, a jótállás csak az alkatrészekre vonatkozik. Ezek megszerzéséhez egyszerűen küldjön nekünk fényképeket a sérült alkatrészekről, valamint egy részletes leírást az eltérésekről. Fürdőszobabútorok és fürdőkádak esetén elengedhetetlen egy szakemberrel konzultálni a probléma diagnosztizálása és azonosítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem nyújtunk javítási szolgáltatásokat.
Szín- és struktúraváltozások, mint például hajszálrepedések a fán természetesnek tekintendőek és a vásárló által elfogadottak. Felhívjuk figyelmét, hogy a kiegészítő szolgáltatások (fizetési díjak, expressz szállítás, összeszerelés stb.) nem jogosultak visszatérítésre. Továbbá, a garancia által fedezett javítások az áru maximális értékére korlátozódnak.
A jótállási szolgáltatások nem hosszabbítják meg a jótállási időszakot, és nem aktiválnak új jótállást. A jótállási igények kizárásra kerülnek olyan károk esetén, amelyeket az alábbiak okoznak:
- nem rendeltetésszerű használat vagy kezelés,
- normális elhasználódás jelei,
- környezeti hatások (nedvesség, hő, fagy stb.),
- a használati utasítás be nem tartása,
- erőszakos behatás (pl. ütések, ütések, esések),
- illetéktelen javítási kísérletek,
- szétszerelt termékek,
- Kisebb sérülések: a sérült területre merőlegesen 3 méter távolságból, normál fényviszonyok mellett első látásra nem látható hibák.
A szállítási károkat a szállítólevélen kell bejelenteni a fuvarozónak a szállításkor, és az áru átvételét követő 24 órán belül azonnal írásban kell reklamálni. Az Ön elégedettsége és a tárgyak biztonsága a legfontosabb számunkra.