Vásárolj most, fizess később a Klarnával.
Örömmel jelentjük be, hogy ezentúl a Klarna fizetési opciót is kiválaszthatod a pénztárnál.
Fizetés 3 részletben
3 x 100 330 Ft
Kamat: 0%
Vevői védelem: Tartalmazza a
Fizetés: Szállításkor
Nézd meg, milyen egyszerűen működik
Mi is az a Klarna?
A Klarna egy globális fizetési és vásárlási szolgáltató, amely intelligensebb és rugalmasabb vásárlási élményt nyújt 150 millió aktív felhasználónak több mint 450 000 kereskedőnél 45 országban. Közvetlen fizetést kínálnak vásárlóiknak, szállítás utáni fizetési lehetőségeket, valamint részletfizetési terveket biztosítanak. Mindezek lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy úgy és akkor fizessenek, ahogy és amikor csak szeretnének.
Fizetés
Hogyan fizethetek?
Hogyan fizethetek?
A kifizetések automatikusan levonásra kerülnek a kártyádról vagy bankszámládról a megállapodás szerinti fizetési ütemezés szerint. Lehetőség van előtörlesztésre is.
A Klarna elfogadja a legtöbb betéti és hitelkártyát. Az előre fizetett kártyákat nem fogadják el. Nem lehetséges a fizetés törlése annak feldolgozási ideje alatt.
További információért látogass el a következő oldalra: Hogyan fizethetek?
Jelenleg 2 fizetési opció közül lehet választani:
- Fizetés 3 kamatmentes részletben.
- Fizetés most.
A Klarnával mindig biztosítva vagy a Klarna Vásárlóvédelmi Szabályzata által.
Hogyan működik?
Hogyan működik?
- 1. lépés: Tedd a kosaradba a termékeket, és fizetésnél válaszd a “Klarna” opciót.
- 2. lépés: Adj meg néhány személyes adatot, és azonal kiderül, jóváhagyták-e.
- 3. lépés: A Klarna visszaigazoló e-mailt és emlékeztetőt küld, amikor eljött a fizetés ideje, amit a Klarna alkalmazásban kezelhetsz.
Hogyan működik a "Fizetés most" fizetési opció?
Hogyan működik a "Fizetés most" fizetési opció?
Azonnal kifizetheted a vásárlásodat bankártyáddal, banki átutalással vagy hitelkártyával. Ezek a lehetőségek akkor állnak rendelkezésedre, ha a pénztárnál a "Fizetés most" fizetési módot választod.
Az adataid csak a Klarna biztonságos fizetési űrlapján kerülnek megadásra, a Beliani nem fér hozzá sem az általad megadott adatokhoz, sem a Klarna-fiókodhoz.
Hogyan működik a "Fizetés 3 részletben" opció?
Hogyan működik a "Fizetés 3 részletben" opció?
A 3 részletben történő fizetés egy kamatmentes fizetési lehetőség, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy vásárlásaikat 3 részletre osszák fel. Ezeket a részleteket 30 naponként automatikusan megterhelik a Klarna-nál regisztrált bankkártyáról/hitelkártyáról, amíg a teljes összeg fizetésre nem kerül.
Ha a megrendelés jogosult a 3 részletben történő fizetésre, a vásárló a pénztárnál kiválaszthatja ezt a lehetőséget, és megadhatja a bankkártya vagy hitelkártya adatait. Ha ezt az opciót választod a Klarna alkalmazásban összekapcsolt kártyán engedélyezned kell, hogy az első részletre vonatkozó pénzösszeg lefoglalásra kerüljön.
Az első fizetést a bankkártyádról vagy hitelkártyádról vonjuk le, amikor a megrendelésed kézbesítésre került. A vásárlás és a fizetések ezután láthatóak és nyomon követhetőek lesznek a Klarna alkalmazásban.
További információért látogass el a következő oldalra: Klarna ügyfélszolgálat.
Beérkezett a fizetésem?
Beérkezett a fizetésem?
A Klarna felelős azért, hogy minden beérkezett fizetésről e-mailben és sms-ben visszaigazolást küldjön. Azonban mindig letöltheted a Klarna alkalmazását, hogy valós időben nyomon követhesd a kifizetések állapotát.
További információért látogass el a következő oldalra: Mikor esedékes a fizetésem?
Lemondás, visszaküldés és visszatérítések
Hogyan mondhatom le vagy küdhetem vissza a megrendelésem?
Hogyan mondhatom le vagy küdhetem vissza a megrendelésem?
A lemondásokra, valamint a visszaküldésekre a Beliani Visszaküldési Szabályzata vonatkozik. A rendelés lemondásához kérünk, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a [email protected] email címen vagy a +36 1 211 4034 telefonszámon.
Amint a lemondást/visszaküldést megerősítjük, a Klarna ennek megfelelően frissíti a kifizetéseket, és a Klarna weboldalán vagy a Klarna alkalmazáson keresztül bármikor ellenőrizheted a kifizetések státuszát.
Hogyan működik a visszatérítés?
Hogyan működik a visszatérítés?
Mind a részleges, mind a teljes visszatérítés esetén, miután megkaptuk a visszaküldött árut, és ezt a visszaigazolást megküldjük neked, a Klarna felelős azért, hogy elküldje a frissített fizetési adatokat. Részleges visszatérítés esetén ez a nyilatkozat tartalmazni fogja a módosított fizetési ütemezést. Teljes visszatérítés esetén visszaküldjük a befolyt összegeket, és törlünk minden jövőbeli ütemezett fizetést.
A Klarna alkalmazáson keresztül bármikor ellenőrizheted a kifizetések státuszát.
Mennyi időt vesznek igénybe a visszatérítések?
Mennyi időt vesznek igénybe a visszatérítések?
A visszatérítésed 14 napon belül dolgozzuk fel. A visszatérítéseket különböző módokon dolgozzák fel, amely függ a fizetési terved állapotától. Ha 14 napot követően sem kaptad meg a visszatérítést, kérünk, fordulj a Klarna ügyfélszolgálatához.
További információért látogass el a következő oldalra: Klarna ügyfélszolgálat.
További információra van szükséged?
A Beliani fizetési opcióiról a következő oldalakon olvashatsz részletesebben: Fizetés vagy Általános Szerződési Feltételek .