Szállítás
Menete
A szállítás menete egyszerű és hatékony: amint a rendelését becsomagoltuk és készen áll az indulásra, értesítjük megbízható szállítóinkat. Innentől ők felelnek a csomagjáért. Ez a gördülékeny folyamat azt jelzi, hogy termékei mindig jó kezekben vannak. Kisebb termékeink kézbesítését csomagküldő szolgálatot végző cégekkel oldjuk meg. Ez a fajta kézbesítés mindig a lehető leghamarabb és előzetes egyeztetés nélkül történik. A nagyobb tételek szállítását egy külső szállító végzi.
Amikor a csomagja célba ér, választhatja a kényelmes járdaszegélyig történő kézbesítést. Ez annyit takar, hogy a csomagot a jármű számára elsőként elérhető területre szállítjuk, megkönnyítve ezzel az átvételét. Legyen az otthona kocsibeállója vagy az irodaháza előtti rész, célunk, hogy a kézbesítési folyamat minél gördülékenyebb legyen. Csak legyen készen arra, hogy a járdánál fogadja a csomagot.
Ha további szolgáltatásokra van szüksége, mint például lakásba szállítás, bútor összeszerelés vagy régi bútor elszállítása, ezeket előzetes egyeztetéssel kérheti, azonban ezek a szolgáltatások felárat vonnak maguk után, megyéktől függően.
Megrendelése kézhezvételekor javasoljuk, hogy ellenőrizze a csomagot, és írja alá a szállítólevelet. Így meggyőződhet arról, hogy minden tökéletes állapotban van. Ha bármi rendellenességet észlel, vagy ha a csomag sérültnek tűnik, feltétlenül jelentse a szállítólevélen. Elégedettsége a legfontosabb számunkra, és ez a lépés segít abban, hogy elkötelezettségünket a minőségi szolgáltatás iránt fenntartsuk. Ha bármilyen hibát vagy kárt észlel a szerelés során, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Szállítási költségek és szállítási idő
Tipikusan csak néhány napot vesz igénybe a szállítás, így biztosítva, hogy minden termék tökéletes állapotban érkezzen meg Önhöz. Fontosnak tartjuk, hogy minden termék tökéletes állapotban érkezzen meg. A kézbesítés előtt számíthat fuvarozónk hívására, hogy tájékoztassa Önt, és biztosítsa, hogy készen áll a csomag átvételére. A szállítás napján várhat egy hívást a futárszolgálattól, aki tájékoztatja Önt a szállítás időpontjáról, és megbizonyosodik róla, hogy Ön készen áll a csomag átvételére. A kisebb tételeket egy csomagküldő szolgálatot végző cég szállítja ki előzetes értesítés nélkül. Ha nem tartózkodik otthon, a futárszolgálat egy névjegykártyát hagy hátra az elérhetőségükkel, amelyen keresztül egyeztethet egy újabb időpontot a szállításra. A szállítás Magyarország egész területén ingyenes.
Szolgáltatások
A vásárlás élményének fokozása érdekében számos további szolgáltatást is szívesen kínálunk, mint például a kiszállítás az Ön által kiválasztott helyiségbe, az összeszerelés vagy a régi bútorok ártalmatlanítása. Ezek a szolgáltatások az Ön lakóhelyétől és a termék típusától függnek. Ezeket a lehetőségeket a fizetési folyamat során választhatja ki. Kérjük, vegye figyelembe azonban, hogy bizonyos szolgáltatások elérhetősége helytől függően változhat.
Egyik különleges ajánlatunk az összeszerelési szolgáltatás, amely különáll a rendes szállítási szolgáltatástól. Ezt a szolgáltatást könnyen kiválaszthatja a fizetésnél. A házhozszállítás és az összeszerelés költsége változó, mivel attól függ, hogy hol lakik, mennyire könnyű elérni otthonát, és milyen termékeket választott. Ez a szolgáltatás Budapest egész területén, valamint a következő irányítószámokon érhető el: 2000, 2011, 2013, 2030, 2040, 2045, 2051, 2053, 2083, 2084, 2094, 2096, 2097, 2100, 2111, 2119, 2120, 2131, 2141, 2142, 2143, 2145, 2146, 2151, 2220, 2310, 2314, 2315, 2316, 2330, 2360, 2481, 2484, 2485, 3422, 3423, 3425, 3426, 3431, 3432, 3433, 3434, 3442, 3450, 3459, 3500, 3508, 3509, 3510, 3511, 3515, 3516, 3517, 3518, 3519, 3521, 3524, 3525, 3526, 3527, 3528, 3529, 3530, 3531, 3532, 3533, 3534, 3535, 3551, 3552, 3553, 3554, 3555, 3556, 3557, 3561, 3562, 3562, 3563, 3564, 3571, 3572; 3573, 3574, 3575, 3576, 3577, 3578, 3578, 3579, 3580, 3580, 3585, 3586, 3588, 3591, 3593, 3594, 3595, 3596, 3597, 3598, 3599, 3711, 3712, 3713, 3714, 3715, 3770, 3770, 3773, 3776, 3777, 3778, 3779, 3791, 3792, 3793, 3794, 3800, 3809, 3841, 4090, 8000, 8041, 8100, 8132, 8133, 8151, 8152, 8154, 8171, 8172, 8174, 8175, 8184, 8196, 8200, 8220, 8226, 8229, 8230, 8600, 8609, 8611, 8613, 8621, 8622, 8651, 8652, 8653, 8654.
Helyi logisztikai partnereinkkel szorosan együttműködünk, hogy meghatározzuk ezeket a költségeket, és biztosítsuk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást kapja. Fontos megjegyezni, hogy összeszerelési szolgáltatásunk nem tartalmaz bizonyos feladatokat, mint például a kádak, fürdőszobaszekrények, vízágyak és elektromos termékek telepítése. Szintén nem kínálunk lehetőséget arra, hogy tárgyakat falra és mennyezetre szereljünk.
Abban az esetben, ha a kiválasztott szolgáltatásokat nem lehet elvégezni - legyen szó az összeszerelésről, a régi dobozok ártalmatlanításáról vagy bármi másról, amit a fizetési folyamat során kiválasztott, akkor Ügyfélszolgálatunk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja erről. A további szolgáltatásokért fizetett teljes összeget is visszatérítjük.
Személyes átvétel és egyedi kérések
Mivel minden termékünket külsős raktárakban tároljuk, így személyes átvételre nincsen lehetőség. Megértjük, hogy rendeléseivel kapcsolatban különleges igényei vagy kérdései lehetnek. Ilyen esetekben elkötelezett Ügyfélszolgálati csapatunk mindig rendelkezésére áll. Továbbá, hogy átfogóan megérthesse, hogyan tudjuk kielégíteni egyedi kéréseit, kérjük, szánjon egy pillanatot Általános Szerződési Feltételeink áttekintésére.